3/03/2011

Ini bukan nak BODEK tapi ucapan TERIMA KASIH

Selamat tengah malam semua, dah macam vampire rasanya buat ucapan tengah malam macam ni..heheh!!


Baiklah ini bukan entri bodek ke apa ehh!! kalau abang Ben Ashaari ter, ter tau terbaca entri ni anggaplah ini satu daripada pujian saya dan ucapan TERIMA KASIH banyak-banyak sebabkan sejak saya FOLLOW abang Ben ni punya blog dan masuk hampir kesemua segmen dia *kecuali yang ada terma-termanya yang membolehkan saya tak Qualified untuk masuk so saya tak joinlah segmen itu eh!!* dari dulu follower saya 6 orang dan sepuluh kalilah log in log out pun sama je amountnya tapi bila dah masuk banyak segmen abang Ben saya dah ada 30 orang follower *takpelah kalau nak gelak pun, orang dah ada beribu-ribu tak kecoh pun ini baru 3o nak buat satu entri kunun* tak kisahlah bagi saya amount ni dah cukup memberangsangkan bagi saya terus ber blogging.. :D Kalau dah cukup 100 nanti saya akan usahakan untuk memberi hadiah kepada follower yang ke-100 tu, insyaallah..


KEPADA ABANG BEN SILA BUAT LAGI SEGMEN-SEGMEN YANG MENARIK UNTUK SAYA IKUT SERTA.. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...