3/03/2011

Disebalik Tabir Blog


Gambar paling menawan.. :p

memandangkan saya sedang berada di office and nak transfer gambar dalam pen drive ke pc ini pun tak boleh so ini jelah gambar yang saya ada dalam album dekat blog ni so menawanlah jugak rasanya ni kan..hehehe!! nanti kang letak yang betul-betul menawan sangat ramai yang tak tidur malam nak tatap je gambar I..hahahahah!! *giler perasan*

 
Latar belakang tuan ini punya BLOG..
  • nama penuh sperti url blog ni, iyalah!! memandangkan tengah rajin nak menaip nama penuh saya Nor Hidayah bt Mohd Salleh, kawan-kawan selalu panggil antara nama-nama timanganlah ni kiranya, kalau time sekolah Hidayah, dayah - kalau time kolej pulak paggil Idy sudah..ahh!! nama mesti nak glamourkan walau kau tak glamour mana pun time belajar dulu.. :D dekat rumah nama panggilan dari sejak dapat adik dulu kak nor..
  • Suka melancong bersama family, kalau banyak duit habis satu dunia ni dayah pusing..Tempat paling suka yang tiap-tiap kali buka Air Asia mesti wajib tengok farenya ialah PERTH, AUSTRALIA..jatuh cinta beb pergi sana.. :D
  • Suka makan jugak tapi memandangkan cepat gemuk so berjaga-jaga jugaklah makan tu tapi kalau hidangkan kambing depan muka tolak tepi apa itu istilah DIET..hahaha!!
  • Suka minuman yang pelik-pelik contohnya macam presentation lain sikit je mulalah nak beli..Suka dessert jugak, kalau nak belanja makan dessert je pun sanggup..hahaha!!
  • Gemar jugak bershopping, kalau dibiarkan mau sebulan gaji habis dia guna, tambah bulan depan punya gaji jugak..heheh!!
Jumlah Follower..

- Untuk currently ni baru 30 orang..Harap semakin bertambah di masa akan datang.. :D

Soalan dari abang Ben Ashaari..

  1. Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini? Kalau saya tak ada blog mungkin saya akan concerntrate *okay!! concerntrate tau maknanya yang lain-lain tak layan* more kepada satu-satunya laman sosial yang saya ada sekarang ini iaitu FACEBOOK dan mungkin akan perbanyakkan lagi meng-tweet dengan join twitter..
  2. Ceritakan kepentingan blog kepada anda, Uishh!! penting giler tau tak..hahah!! hipokrit dayah ni..Taklah penting sangat cuma bila ada blog nilah dayah punya masa terluang sikit di office bila time time tak ada kerja macam ni, at least boleh merepek, merapu dalam ni, boleh dayah sampaikan apa yang terbuku dalam hati ni dekat blog ni..Satu lagi bila ada blog ni boleh gak try skill tangkap gambar and edit bagi cantik untuk bagi pembaca tengok, taklah simpan je dekat dalam folder tu *ehh!! serious sejak join blog ni dayah suka ambik gambar lebih daripada dulu-dulu kala, kalau dulu tu ambik nak tak nak je tapi sekarang tidak lagi sampai semua benda yang nampak nak ambik gambar sampai kalau kenduri kahwin berebut-rebut nak tangkap gambar dengan orang* :D
  3. Blog yang digemari :
  • inibelogsaya by hanis zalikha, sebabnya suka dengan ayat-ayat yang dia guna kelakar, boleh gelak sorang-sorang tau..
  • My Journey...My Life...My Family by syarliz, sebab ini cousin dayah punya blog so suka baca mana dia pergi travel, makan dekat mana..         
  • Mai Korner sebab suka baca tentang baby dia yang kiut miut tu..
  • I'M YOURSS..sebab entahlah sekali dah baca memang dayah akan stuck je kat blog ni..
  • Ben Ashaari sebab dia handsome kot, opss!! ehh!! taklah sebab dia banyak buat segmen yang melalaui segmen dia jugaklah dayah punya follower dan meningkat dari hari ke hari..Satu lagi sebab dia selalu bagi tips dan menyuntik *ayat bestkan ni* semangat untuk dayah terus berblogging..SERIOUS OKAY!!
Sekali lagi join mr ben kita punya segmen..Kali ni segmen best tau sebab terasa diri ni macam artis, macam tengah di interview rasanya by abang Ben Ashaari..*malu-malu nak jawab* hahahha!! okay!! yang lain join sekali jom!! 

1 comment:

Hidayahsalleh said...

salam,
terima kasih apisv2,
jap nak tekan link ke blog apisv2 pulak.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...