3/02/2011

Aku Memang Gila Trafik! So What??



Sekali lagi Mr Ben kita buat satu segmen khas untuk para-para blogger yang baru-baru ni termasuklah tu sekali dengan dayah..Selagi mampuku masuk segmennya selagi tu lah akan dayah masuk..Tak payah cerita lebih-lebih kepada yang lain rasa nak join silakan, Jom!!

Setiap dari kita akan merasa mati suatu hari nanti, tapi mintak-mintak kita meninggal nanti dalam keadaan yang sempurna dan paling penting sempat untuk kita mengucap..Dayah tak pernah lagi mengalami pengalaman berdepan dengan orang yang meninggal dalam keadaan yang mungkin mengerikan atau sebagainya, tapi kalau baca kisah-kisah orang meninggal yang macam-macam tu selalulah jugak, naik takut rasanya..Ishh!! mintak simpanglah kalau macam tu..Tapi setiap kali dayah dengar ustaz bacakan talkin ya allah masa tu rasanya insaf sangat dan rasa takut sangat tapi itu jugaklah nanti kita akan hadapi di masa akan datang..

2 comments:

apisv2 said...

slm kunjungan..

aku memang gila traffik

Idy said...

salam kujungan balik..nanti2 tunggu2 saya pergi sana pulak.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...