2/23/2011

Dan akhirnyaaa!!

Selamat pagi semua...

Baiklah memulakan hari ini dengan perasaan sangatlah malas, tidur dalam kereta dari start jem sampailah depan office *tapi telinga tetap mendengar radio hot fm*..Sampai office pun tak bermaya je, terus capai mug buat secawan kopi ingatkan bagilah terbuka sikit mata ni ke, hilang sikit malas ni ke tapi tak berkesan langsung, mungkinkah kemalasan ini sudah sebati di dalam diri ini..ecehhh!!

Okay okay!! tak boleh nak malas malas..Hari ni kerja berlambak lagi..Meja dayah penuh dengan file-file barulah boleh feeling-feeling macam pegawai yang sedang busy duduk di hujung office ni..Wah!! berangan itu free dan harus ada so tak salahkan, tadi hangkut file-file tu macam iya-iya je seorang pegawai yang perlu menandatangani berpuluh-puluh document kira nak approval lah ni..ehh!! okay!! stop berangan, balik kepada alam reality yang bahawasanya dayah hanyalah pekerja biasa.. :)

U olls, at last sekali tadi bos dah bagi green light yang HARI NI LUNCH HOUR kami akan ke TGI FRIDAY, nasib diorang pilih TGI sebab sikit je lagi tadi nak makan dekat area kinrara ni..hehehehe!! *demand kau hidayah* baiklah ini adalah muktamad I think dan harap tak bertukar lagilah tarikhnya, kalau tukar gak, baiklah saya senyap terus..So u olls kejap lagi I punya Quacker oats diet lari so balik nanti kita berlari-lari anak di rumah ye bagi semua kalori lari jugak.. :D

Okay!! dayah nak sambung buat kerja balik so kepada u olls semua selamat makan tengah hari sebentar lagi.. :D

Tatabye!!

ThANKss for ReAdinG thissss!! :D

2 comments:

hamzah ian said...

tak pernah g tgi..

Hidayahsalleh said...

pergilah try nanti..food kira not bad jugaklah, serving dia besar dan satu pinggan tu ibarat mkn 10 sepinggan kenyangnya..hahaha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...