1/19/2011

Status FB

Cerita di tengah hari :

  • Lunch time!! kepada yang sedang lunch tu selamat makan ye!!..Minggu ni minggu diet bagi kami se office, ini semua gara-gara pengaruh malam dinner yang bakal berlangsung tu nanti lah..Semua dalam sesi bediet ye!! jadi lunch haruslah makanan yang lebih terarah kepada yang lebih simple dan light je..Semalam one of my friend bawakan tuna, semalam kira dia sponsor habislah, sesen duit pun tak keluar..Jadi untuk jadi kawan yang baik hari ni dayah pulak yang sponsor bekal.. :D..Semalam kawan dayah bawa tuna and wholemeal bread..Serious adakah tuna dalam air dia bawa *banyak alasan padahal orang tu dah baik bawakan bekalan semalam* I mean dalam air tu silalah ke mana-mana supermarket untuk cari Tuna in water eh!! ada jangan kata tak ada..So nak dijadikan cerita semalam sangatlah tidak boleh tekak ini untuk menerima tuna tu, thank god ada chili flakes..T_T..Jadi semalam dayah telah ke Tesco Ampang pada sebelah malam, biasalah Tesco kesayangan tu..*kelip-kelip mata* so dayah pun belilah Tuna, pilih yang bercili okay!!..Makanya tadi beramai-ramailah kami kendurikan tuna tu, baru tekak ni happy nak terima..Ambik kau sekali 4 keping telan..ngeee!! 
  • Cerita pasal dinner still going on sampailah kami ni semua duduk dalam dewan tu nanti barulah senyap..*asal semua teruja semacam ni*
  • one more topic panas kami bincangkan iaitu kami beramai-ramai nak pergi bermain badminton like every weekends..yeyeye!!
  • Yes!! tommorrow cuti..weeeeeeee!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...