8/23/2010

Sedih..:'(


Malam ni dayah sangat-sangat terasa sedih sebabnya baru kena marah dengan mama..Dayah rasa hal tu kecil je tak adalah besar mana pun tapi kena marah bagai nak rak..Bukan dayah benci mak dayah malah dayah sangat-sangat sayangkan dia tapi tadi dia marah buatkan hati dayah sedih sangat, tak tau kat siapa nak luahkan, nasib baik ada blog ni..Dahlah dayah ni sensetif, tak boleh kena marah ke apa ke mesti nanti nak je nangis, nak nanges sangat tak boleh sebab nanti orang nampak so dayah nanges dalam hati je lah..( sempat masa basuh pinggan berangan ada dekat atas satu bukit yang tak ada orang dayah nanges sepuas-puasnya, meleleh gak lah tadi airmata ku ini..ohh!! sedihnya..:'(

Maaflah kalau dayah tiba-tiba emo pulak malam ni kan..Cuma dayah nak kan tempat dimana dayah boleh luahkan perasaan ni, walaupun tak lah banyak yang dayah kongsi cuma nak bagi tau je yang dayah tengah     SEDIH TAU......

NAK MENAGES SEBELUM TIDUR NANTI....TAPIIIIIIIIIIIIIIII
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Terlupa yang dayah sedang pakai BEDAK SEJUK RUPANYA, macam mana nak nanges keluarkan air mata BANYAK-BANYAK..

alaaaa!! kena simpan lagi, by the time esok mesti dah tak sedih lagi kan..TAK BOLEHLAH NAK nanges..

huwaaaaaaaaaaaaa!!

p/s: menulis ni pun nyorok-nyorok takut fizah ke, baba ke, mama ke baca..shhh!! dah selamat malam..:'( sambung sedih

1 comment:

Nem0 o0h Nem0 said...

tu la bila aku kata jom shre,ko tk mau.. tkpe la,sape la aku kn? =(
hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...