7/06/2010

Fridge Magnet

Masa dulu-dulu kan, tak lah dulu- dulu sangat sebenarnya cuma kira dulu lah jugak..=) saya tak pernah pun terfikir nak kumpul fridge magnet ni, tercetusnya idea ini, wah!! powerkan bahasa melayu saya, okay idea ni datang dari sepupu saya sebenarnya..Dia memang pengemar fridge magnet, mana negara yang dia pergi mestinya dia beli satu, so bila dia holiday saya pun apa lagi kirimlah kan..=) Bila datang rumah dia lawa pulak tengok fridge dia sebab banyak fridge magnet dari negara-negara yang berbeza so saya pun macam nak mengikut jejak langkah dia dengan mengumpul fridge magnet..

Buat masa sekarang ni tak banyak lagi FM yang saya dapat kumpul..No worries, slow-slow nanti lama-lama penuhlah tu satu fridge dengan FM, kalau dah tak muat takpe jugak boleh beli fridge satu lagi..hahahahah!!

Marilah tengok FM yang saya dah kumpul..tak banyak mana pun, sila tegok:

kita mula dengan dalam negara punya dulu eh!! ni last year beli FM dr Cameron Highlands..

dari Sabah..

Langkawi

Perth, Australia

Fremantel, Australia

Souvernir dari sepupu..

Souvernir dari kawan baba..

Itulah koleksi yang saya ada buat masa sekarang ni..Coming soon banyaklah tu..hehehe!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...